2012. november 28., szerda

Angry Birds - rendkívüli bejegyzés az Egmont kiadó támogatásával

Be kell valljam, hosszú ideig óckodtam az Angry Birds-től, merthogy én egyáltalán nem játszok számítógépes játékokat, egyáltalán mi ez, kinek van erre ideje, meg miért bántják a disznókat a madarak, hát vége a madár-influenzának, vagy nem?
Aztán kijött nemrég az Angry Birds Star Wars, ami meg SW, tehát azért megnéztem mi is az. És hát boldogan jelente, hogy a Tatooin pálya kipörgetve, a Halálcsillag is elkezdve, pedig tényleg alig játszok. Hát, de tényleg!:)
Hogy jobban megismerjem a karaktereket, meg hát szeretem a tojást, így kértem az Egmont kiadótól egy példányt, ebből a szakácskönyféleségből, hogy meglessük, mi is ez.
Jelentem, itt van előttem, félig átolvastam, és nem tudom mi ez:) Tegyük hozzá, hogy az Angry Birds sem tudom, hogy mi, oké játék, de kinek? Nekem úgy tűnik, hogy 4-80-ig mindenkit meg tud fertőzni, nem feltétlen gyerekjáték (én 30 vagyok bytheway). Hogy a könyv kinek szól azt se tudom eldönteni. A körítés mindenképp gyereket céloz meg, hisz a süldő lányok besértődnek, hogy a rántotta két disznóra van pórciózva. Ugyanakkor a receptekben már nincs hülyítés, egyszerűen úgyan, de ugyanúgy van leírva minden, ahogy egy receptkönyvbe dukál. A legegyszerűbtől a feleslegesen át, az egész komoly, de azért tojást is tartalmazó receptekig mindent tartalmaz a könyv.
De miért tojás? Tényleg a köcsög malacok elvették a gonosz madarak tojását és abból van? De hát itthon meg csak csirkés van, az meg nem repül malacra, szóval nem teljes a zűrzavar, de majdnem:)
A rajzok stílusa nekem nem tetszett, egy letisztultabb, a játékhoz hasonló grafika talán jobb lett volna. A receptek jók, nem egyet, kinéztem, hogy meg kéne valósítani (de hát mondom, nekem bonyolult sajtosburritót csinálni is). A tojásos kaják (desszert és ital is), után még tojásos játékokat is ismerhetünk meg.
A könyv kiadása teljesen rendbe van, vastagborítós, vastaglapos, jó nyomatok, végülis a főzéssel ismerkedő dühös madár rajongóknak biztos a konyhapolcán a helye.


A kiadó még küldött egy úgynevezett firkakönyvet is (ebből megjelent már állítólag a zöldmadaras is). Azt hittem ez egy színező, de nem az. Hanem tényleg firkakönyv, ott van egy féligkész rajz, malacokkal, madarakkal, pályaelemekkel és hely, hogy firkálgathass. A borító szerint 3-tól 103 éves korig, de valahogy én már nem sok kedvet látok a rajzolgatáshoz, viszont szívesen megnéznék egy hiperkreatív, rajzos emberkét, hogy mit tudna vele alkotni. Na majd egy ilyen gazdát keresek neki.:)



Nincsenek megjegyzések: