2012. október 8., hétfő

Kormos Anett: Dumaszínház

Akiket kedvelek ezek közül, azokról újat nem igazán tudtam meg.
Akiket meghallgatok, de nem kedvencek, azokról szereztem plusz infót, van, akit pozitívabban ítélek meg ezután, van, akit negatívabban.
Akiket meg eddig sem bírtam, azokról még több infót tudtam meg, ami miatt továbbra sem bírom a nem csak a humorukat, de az embert sem.
Kormos kérdezési stílusa a nagyon sablonostól, az oda nem illőig terjed, de összességében átlagos. Igazából nekem elég lett volna az interjúk mp3-ban, a könyv formátum semmit nem ad hozzá, a munkafüzet részét nem olvastam, csak bele-bele, az felesleges idétlenség.
Akit érdekel a stand-uposok egy részének élete, annak élvezhető és gyors olvasmány, ha meg csak a Showder Klubból ismerik őket, akkor esetleg plusz információval is szolgál e sajnos mostmár nem rétegműfaj szereplőiről.

Nincsenek megjegyzések: