2013. február 5., kedd

Jeffery Deaver: Ablak a halálra

Jó volt újra Rhyme regényt olvasni, az első oldalak beszippantottak már.
Csavar volt itt is elég, de valahogy nem tudott érdekelni, hisz tudtam, hogy amikor azzal van vége, hogy fél méterről arcönlövik a főszereplőt, vagy hasonlók, akkor igazából nem is fog történni semmi, mert az nem is pisztoly, vagy mögötte áll valaki és azt lövik le és hasonlók, szóval ilyen szempontból már nem érdekelt.
1-2 helyen nem voltam biztos, hogy tisztán és logikusan gondolkodtak-e, ha látta, miért nem ismerte fel ésatöbbi, de túltettem magam rajta:)
Hogy ki a hunyó, azt nem találtam ki és még a végén is van csavar, de persze ezt oldalszám alapján úgyis tudjuk:)
Hát ennyi, igazából nem 90%-os a könyv,csak 82, de mivel jó volt olvasni nagyvonalú vagyok:)

Nincsenek megjegyzések: