2015. január 5., hétfő

Fredrik Backman: Az ember, akit Ovénak hívnak

Nem rossz, de azért nem ezt vártam.
Amit vártam az valami morcos vénember beszólogat mindenkinek némi világlátással és rengeteg humorral.
Amit nem kaptam az pl. humor, bizony nem volt túl sok vicces beszólás a sztori meg egyébként sem vicces, inkább tragikus, néhol romantikus, és tényleg csak helyenként komikus.
Morcos vénembert sem kaptam, mert egyrészt annyira nem öreg, másrészt sajnos nem elég morcos, túlságosan segítőkész és nagyszívű, ami egyébként jó, csak nem ezt várja az ember.
Ove-t bírtam egyébként, ha konkrétumokkal nem is értek egyet vele, de egészében igen, nálam negatív szereplő a terhes csaj volt. Kifejezetten utálom, ha az embert nem hagyják meghalni, hanem mindenbe beleütik az orrukat és aztán somolyognak.
De azért még mindig olvasnék egy rendes morcos beszólógatós öregúras könyvet humorral átszőve, ez nem az volt, ez túlságosan szelíd és élettel teli volt.:)

Nincsenek megjegyzések: