2014. február 3., hétfő

Wilbur Smith: Afrika mélye

Vannak előnyei és hátrányai is, de összeségében még mindig szeretek Wilbur Smith könyveket olvasni, annyira nem érződik, hogy már mennyire idős az öreg.
A sztori már megint egy bosszútörténet, ami kicsit unalmas, mert hát mindig az van, hogy valaki meghal vagy elrabolják ez a szuperember meg utánamegy nagykeményen.
Ha valaki olyan kis butus, hogy elolvassa a fülszöveget, akkor gyakorlatilag nem is kell elolvasnia a könyvet, mert leírják teljesen, szóval ezt nem ajánlom, én is a felénél olvastam, de még akkor se kellett volna.
Szigorúan 18+ os könyv, szóval bár WS mindig naturalista, de ez most is megmarad, itt aztán megy a kegyetlenkedés meg szex meg a kettő együtt, mindez néha megbolondítva a legrosszabb romantikus klisékkel (még mindig mindenkinek mindene hűdehatalmas).
A főhős még mindig nem szimpatikus, szerintem logikátlan, vagy inkább kisfiús, jaj, kinyírták akit legjobban szerettem, ja, mondjuk nem is annyira jaj, végülis ez mindegy is, meg tény, a lényeg, hogy fűdelelöjem, aki tette, vagy ha nem őt, akkor akire gondolok, hogy tette, vagy igazából mindenkit jól lelöjek, aki a környéken van.
Ettől még nekem tetszett:)

Nincsenek megjegyzések: